ما را محبوب کنید
فروشگاه برنامه
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید SHAREit 3.5.58 - جدیدترین نسخه شیر ایت

این برنامه به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را به آسانی با سرعتی باور نکردنی انتقال دهید.
گاهی اوقات می خواهید فایلی را به دیگران بلوتوث کنید اما حجم زیاد آن اجازه نمی دهد . و یا خیلی زمان میبرد . به زبان ساده می گوئیم : شما با SHAREit می توانید یک فایل 100 مگابایتی را در عرض 20 تا 30 ثانیه بلوتوث کنید . محیط کاربری و زیبای آن یکی از ویژگی های برتر آن است . از دیگر امکانات این اپلیکیشن این است که تمامی اپلیکیشن هایی که بر روی موبایل و یا تبلت خود دارید را در صفحه خود به نمایش می گذارد و نیازی به رجوع به فایل منیجر برای انتقال فایل ندارید و به راحتی می توانید آن ها را انتقال دهید و یا بلوتوث کنید . توانایی شناسایی و برد یافتن دستگاه های اطراف شما بیش از بلوتوث است و می توانید آن ها را ذخیره کنید .

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , ابزارها , ,
برچسب‌ها: shareit , دانلود shareit , شیرایت , دانلود نرم افزار شیریت , دانلود شیریت اندروید , دانلود نرم افزار shareit ارسال فایل با وای فای , shareit android , دانلود جدیدترین نسخه شیرایت ,
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید دیوار 8.0.2 - جدیدترین نسخه دیوار

دیوار نیازمندی‎های همراه میلیون‌ها ایرانی با درج نزدیک به ۱۰۰ هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌هایی که از طریق دستگاه‌های اندروید، آیفون و وب‌سایت دیوار دریافت می‌شوند.

همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+»
بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید!

روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , خرید , ,
برچسب‌ها: دیوار , دانلود دیوار , دیوار اندروید , خرید و فروش کالا , فروش کالای کارکرده , خرید لوازم کارکرده , divar , خرید و فروش ,
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید Zapya 4.0 - جدیدترین نسخه زاپیا

zapya اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد. علاوه بر این امکان بازی کردن برخی از گیم ها بصورت شبکه نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , ابزارها , ,
برچسب‌ها: زاپیا , zapya , دانلود زاپیا اندروید , دانلود ورژن جدید زاپیا , دانلود نرم افزار ارسال فایل با وای فای , نرم افزار جدید , زاپیا اندروید ,
تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید Clash Royale 1.2.3 - آخرین نسخه کلش رویال

بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز

در یک مبارزه همزمان با بازیکنان دیگر از قلعه‌های خود دفاع کنید و تلاش کنید تا قلعه‌های حریف را نابود سازید!
مجموعه قهرمانان خود را تکمیل کنید و ارتقاع ببخشید تا به مبارزه با پادشاه حریف بپردازید! همراه با شخصیت‌ها و توانایی‌های آشنا و جدید از دنیای بازی کلش آو کلنز به مبارزه با بازیکنان سراسر دنیا بپردازید!

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , استراتژی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی کلش رویال , کلش رویال اندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی clash royal , دانلود ورژن جدید بازی clash royal , دانلود بازی های سوپرسل ,

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

آخرین مطالب

/