ما را محبوب کنید
فروشگاه برنامه
دانلود رایگان نرم افزار و بازی اندروید
تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید میکروفون 1.0.2 - جدیدترین نسخه نرم افزار خوانندگی حرفه ای

اولین برنامه اجتماعی خوانندگی کاملا ایرانی ...
همین حالا اپلیکیشن میکروفون رو دریافت کن، آهنگ بی کلام مورد علاقتو از بین ده ها آهنگ بی کلام معروف ایرانی انتخاب کن و بعد با صدای خودت روی آهنگ مورد علاقت بخون!
میکروفون در عرض چند ثانیه صداتو با آهنگ انتخابی و افکت های مورد نظرت (با بالاترین کیفیت ممکن) میکس کرده و تحویلت میده، بعد میتونی آهنگی که خوندی رو داخل برنامه با دیگر کاربران به اشتراک بزاری و منتظر نظرات و انتقادهای اونها باشی! تازه اگه دوست داشته باشی میتونی آهنگ رو روی حافظه گوشیت ذخیره کنی یا با واتس اپ و تلگرام و غیره بفرستی برای دوستات...

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , صوت و موسیقی , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار میکروفون , میکروفون , میکروفون برای اندروید , نرم افزار خوانندگی میکروفون , دانلود نرم افزار خوانندگی , خوانندگی اندروید , ضبط صدا , میکروفون خوانندگی , بازخوانی آهنگ ,
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید Instagram 8.0.0 - جدیدترین نسخه اینستاگرام

راهی زیبا برای اشتراک دنیایتان. سریع، ارزان و جذاب!

از جلوه‌های عکاسی زیبا و رایگان این برنامه استفاده کنید تا جان تازه‌ای به عکس‌هایتان ببخشید.
لحظات هر روزتان را با هنری که دوست دارید آغشته کنید و با دوستان و آشنایانتان در شبکه اجتماعی این برنامه به اشتراک گذارید.
با لمس یک دکمه عکس‌های دوستانتان را نیز دنبال کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , اجتماعی , ,
برچسب‌ها: اینستاگرام , instagram , دانلود نرم افزار اینستاگرام , دانلود اینستا , اینستاگرام اندروید , دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی , جدیدنرین نسخه اینستاگرام , دانلود نرم افزار جدید ,
تاریخ : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید آقای گزارشگر 1.0.1 - جدیدترین نسخه نرم افزار آقای گزارشگر

اگه میخوای جای عادل فردوسی پور یا جواد خیابانی و یا سرهنگ علیفر رو بگیری ، اگه دوست داری بازی های مهم رو تو ورزشگاه های مختلف دنیا گزارش کنی و اگه دنبال یک محیط سرگرم کننده و باحال میگردی ، همین حالا اپلیکیشن آقای گزارشگر رو نصب کن .

این اپلیکیشن شما رو تبدیل به یک آقای گزارشگر واقعی میکنه .

فقط کافیه بازی مورد نظرتو از داخل قسمت کلیپ های ورزشی انتخاب کنی و بعد ورزشگاهی که میخوای توش گزارش کنی ،  بعدش هم گزارشتو شروع میکنی . وقتی گزارشت تموم شد ، میتونی گزارشت رو برای دوستات توی شبکه ی اجتماعی آقای گزارشگر یا تو شبکه های اجتماعی دیگه مثل تلگرام ، واتس اپ ، وایبر .... بفرستی و اونا رو به چالش گزارشگری دعوت کنی .

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , سرگرمی , ,
برچسب‌ها: آقای گزارشگر , گزارشگری , گزارشگری فوتبال , مسابقه گزارشگری , ضبط صدا برای گزارشگری , مسابقه گزارش فوتبال , گزارش فوتبال ,
تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید یوزانا 1.1.0 - جدیدترین نسخه بازی یوزپلنگ ایرانی

یوزانا یه بچه یوزپلنگ ایرانی هستش که وظیفه مراقبت و نگهداری از اون به عهده شماست. یوزانا ممکنه حوصله‌اش سر بره و شما با بازی‌های مثل موشک ، سفینه ، خط و دایره ، ستاره دریایی ، جور کردن آب نبات‌ها و … می تونید یوزانا رو سرگرم کنید.

اگه یوزانا گرسنش شد نگران نباشید، چون تو بخش فروشگاه‌ بازی یه عالمه غذا و نوشیدنی خوشمزه هست که می‌تونه یوزانا رو سیر کنه  و اگه دلش لباس‌های تازه خواست هم براش لباس های خوشگل بگیرید تا بپوشه، خلاصه حسابی قشنگش کنید.
هرچقدر بیشتر به یوزانا اهمیت بدید و بهش رسیدگی کنید، سطحش بالاتر میره و آیتم های بیشتری رو میتونید براش تهیه کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , آموزشی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی یوزانا , بازی جدید یوزانا , یوزانا , یوزپلنگ ایرانی , دانلود بازی بچه یوزپلنگ , بازی ایرانی , دانلود بازی ایرانی یوزانا , یوزانا برای اندروید , یوزانا برای موبایل ,
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید imo 9.8.025 - جدیدترین نسخه نرم افزار تماس تصویری

ایمو یک نرم افزار حرفه ای جهت برقراری ارتباط با  مخاطبینتان می باشد . این برنامه بصورت کاملا رایگان می باشد و از سرعت بالایی برخوردار می باشد . این نرم افزار توانسته در مدت زمان کوتاه توجه بسیاری را به طرف خود جلب کند .

در این مسنجر می توانید به آسانی پیام متنی صوتی و تصویری ارسال کنید و تماس زنده تصویری از دیگر ویژگی این برنامه می باشد .

این برنامه قابلیت این را دارد تا از مسنجرهای فیسبوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و یاهو مسنجر  نیز پشتیبانی کند . اگر دوستان و خانواده شما در خارج از کشور زندگی می کنند می توانید به رایگان توسط این نرم افزار با آنها تماس برقرار کنید .

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , ارتباطات , ,
برچسب‌ها: دانلود imo , دانلود نرم افزار جدید imo , نرم افزار تماس تصویری imo , ذانلود نرم افزار جدید اندروید , مسنجر ایمو , ایمو , دانلودد ایمو , imo massenger ,
تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید گاما 1.33 - جدیدترین نسخه نرم افزار گاما

تا حالا شده به بازار برید و پس از کلی گشتن محصول دلخواه خودتون رو پیدا نکنید؟ آیا دنبال یه محصول خاص هستید ولی نمیدونید از کجا باید بخرید؟ به این فکر کردید که ای کاش می شد تو گوشیتون ابتدا محصولات رو ببینید و بعدش هدفمند به بازار برید؟

فکر کردن کافیه، گاما رو نصب کنید! تا به محصولات متنوع فروشگاههای مختلف اینترنتی و غیر اینترنتی خیلی آسون دسترسی داشته باشید.البته گاما فعلا محصولات کیف و کفش و پوشاک رو داره ولی نگران نباشید به زودی دسته های جدید اضافه میشن!

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , خرید , ,
برچسب‌ها: دانلود گاما , خرید کالا , خرید , دانلود نرم افزار گاما , نرم افزار جدید اندروید , اندروید , نرم افزار , گاما برای اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید گواهینامه یار 2.4 - جدیدترین نسخه آزمون های آیین نامه

برنامه ی گواهینامه یار یک برنامه ی جامع در زمینه ی آزمون های راهنمایی و رانندگی و  یادگیری آن، جهت اخذ گواهینامه در کمترین زمان ممکن میباشد.

شما از طریق این نرم افزار دانش خود را در 24 سری آزمون جامع به چالش می کشید. هر آزمون شامل 30 سوال که ترکیبی از سوالات آزمون های نهایی راهنمایی و رانندگی میباشد هستند. در صفحه ی هر آزمون نحوه ی چینش هر آزمون بر اساس پراکندگی موضوعی داده شده است بنابراین شما خلاصه ای از آزمونی که میخواهید شرکت کنید را می بینید.

بعد از انتخاب آزمون شما میتوانید حالت راهنما را فعال کنید اگر راهنما فعال باشد شما در کنار هر سوال یک کلید برای دیدن پاسخ صحیح آن سوال میبنید، که برای آزمون های اول بهتر است اینکار را نکنید و دانش خود را بسنجید بعد از پایان آزمون و گرفتن نتیجه از این قابلیت استفاده کنید بهتر است.

در پایان آزمون یک کارنامه ی کلی برای شما صادر میشود گه شامل نتیجه ی آزمون (قبولی یا رد) و نحوه ی عملکرد شما و پاسخ نامه ی شما میباشد.

همچنین این برنامه علاوه بر اموزش تابلوها شامل قسمت های آموزشی دیگری هم میباشد که بصورت تئوری میتوانید از ان ها استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: گواهینامه یار , گواهینامه , آزمون های گواهینامه , سوالات گواهینامه , گواهینامه یار اندروید , نرم افزار گواهینامه ,
تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود بازی جدید خط رو خط 8.0 - جدیدترین نسخه بازی خط رو خط

بازی برگزیده خط رو خط
در دنیای خود زندگی کنید در دنیای ما بازی کنید
یک بازی فوق العاده با گرافیک فوق العاده و کلی مرحله فقط مراقب باشید اعتیاد به این بازی پیدا نکنید.
در این بازی شما باید تمام مسیر را با استفاده از نقاط به هم وصل کنید و از هر خط فقط یکبار میتوانید استفاده کنید شما باید تلاش کنید مسیر درست رو انتخاب کنید .لطفا راهتمایی بازی رو مطالعه کنید . راهنمای بازی در منو  بازی قرار دارد. این برنامه بر اساس تایید کارشناسان در این لیست قرار گرفته .دوستانی که نظرات منفی دادن نحوه بازی رو یاد نگرفتند این بازی 60 مرحله مختلف دارد هر مرحله سختر از مرحله بعد خواهد بود و در مراحل بالاتر یک دنبال کننده شما رو دنبال خواهد کرد و شما باید مسیر درست زودتر انتخاب و به انتها برسونید.کاربران عزیز برای طراحی این بازی زحمات زیادی کشیده شده تا رایگان در اختیار شما قرار گیرد لطفا کمی با بازی و محیط بازی آشنا شوید و بعد در مورد بازی و امتیاز تصمیم گیری کنید.
امیدوارم از این بازی لذت ببرید و این بازی را به دوستانتان معرفی کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +بازی ها , مسابقه و سرعت , ,
برچسب‌ها: خط رو خط , دانلود بازی خط رو خط , بازی خط رو خط , خط رو خط برای اندروید , دانلود بازی نقطه خط , بازی اندروید , دانلود بازی جدید ,
تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید کشکول 0.5 - جدیدترین نسخه کشکول

با کشکول ، مطالب مورد علاقه تون رو دنبال کنید

بیشتر پیگیر چه مطالبی هستی؟؟
دوست داری اخبار جدید رو در مورد موضوع مشخص پیگیری کنی؟
دوست داری بدونی دوستات یا افراد مهم چه مطالبی میخونن و چه موضوعاتی رو پیگیری میکنن؟
دوست داری سایتهایی که برات مهم اند رو پیگیری کنی و هیچ کدوم از مطالب و اخبارشو از دست ندی؟
کشکول یه سرویس جدیده که در اون میتونی به مطالبی که علاقه داری خیلی راحت دسترسی پیدا کنی و اون ها رو پیگیری کنی.

اگه شما هم از اون دسته آدمهایی هستید که به خوندن و بروز بودن اهمیت میدید ، باید بهتون مژده بدم ، چون با کشکول دیگه لازم نیست دنبال اخبار و مطالب مورد علاقه تون بگردید. کشکول تمام مطالبی که بهشون علاقمندید رو از سراسر اینترنت جمع آوری میکنه و در یک جا به شما نشون میده. اینطوری خیلی توی وقت و ترافیک مصرفی اینترنتتون صرفه جویی میشه.
شما حتی میتونید مطالبی که علاقه دارید و دوست دارید دوستاتون هم بخونن رو توی پروفایل شخصی خودتون بازنشر کنید تا بتونید این مطالب و سایتها رو به اونها هم معرفی کنید. برای معرفی صفحه شخصی به دوستاتون، فقط لازمه در قسمت تنظیمات، یک نام کاربری برای خودتون تعیین کنید.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , اخبار و مجلات , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار کشکول , کشکول , کشکول برای اندروید , اخبار جدید , اخبار کشکول , نرم افزار سرچ , معرفی سایت به کشکول ,
تاریخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395
نویسنده : علی طهماسب پوریان

دانلود نرم افزار جدید مکتب‌ خونه 1.1.3 - جدیدترین نسخه نرم افزار ویدئوهای رایگان آموزشی

دسترسی رایگان به فیلم‌های دروس برترین دانشگاه‌های ایران

در مکتب‌خونه می تونید به بیش از 5000 ساعت ویدئو از بیش از 200 درس از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و ... به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

مکتب خونه در هر ترم تحصیلی، تعداد مشخصی درس از دانشگاه های برتر کشور را با هماهنگی استاد درس شروع به فیلم برداری می کنه. سپس در طول ترم با ضبط جلسات درس، جلسات به صورت منظم و به مرور زمان با کمترین فاصله از برگزاری آن کلاس در دانشگاه،روی وبسایت قرار می گیرند.

همچنین در مکتب‌خونه می‌تونید به آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد، کلاس‌های دانشگاه‌های برتر دنیا و ویدئوهای آموزشی متنوع دسترسی داشته باشید.


هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد.

دانلود در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: +نرم افزار ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: مکتب خونه , دانلود نرم افزار مکتب خونه , ویدیو های آموزشی رایگان , کلاس های دانشگاه صنعتی شریف , درس خواندن در خانه , مکتب خونه برای اندروید ,

آخرین مطالب

/